На пленерному
уроці з біології у 7 класі при вивченні тем: «Збільшувані прилади» та
«Жилкування листків» учні змогли побачити не лише те, що вони вивчають, а й
спілкуючись з живою природою, спробувати різні шляхи вирішення заданої
проблеми.Тому вони набагато краще засвоїли навчальний матеріал, ніж коли
навчалися в класах.
Проведення
пленерного уроку є досить ефективним способом для розвитку критичного мислення,
уяви, розширення світогляду,ставлення до
розумової праці та самого себе.Учні 8 класу на уроці біології провели проєкт «Цікавий
світ тварин» у вигляді схем-малюнків, де кожен згадав особливості будови різних
класів тварин. Це сприяло формуванню їх креативності, глобального мислення,
розвитку пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетентності.
На таких уроках під відкритим небом можна вдало
пов`язати теорію з практикою
та реальним життям. Так на уроці
математики учні 7 класу креслили трикутники, визначали їх частини, шукали
геометричні фігури в природі.
На пленарних
уроках також підвищується активність учнів, а в результаті покращується якість запам`ятовування і відтворення
досліджуваного матеріалу. Так під час проведення уроку з хімії, щоб систематизувати та узагальнити знання з застосування алгоритму розв`язування задач , учні використали не ручки та зошити, а крейду і шкільне подвір`я.
Природа дає
зрозуміти, що до всього можна доторкнутися, дослідити та узагальнити знання.
Учні 5 класу на уроках природознавства збирали та порівнювали насіння різних
рослин. І саме таке організоване спостереження та виконання завдань на лоні природи
допомогло вихованцям краще побачити навколишній світ.
Педагоги
«Джерела» ефективно використовують у своїй роботі найрізноманітніші форми
пленарних уроків, пам`ятаючи постанови всесвітньо відомого
педагога-новатора В.О.Сухомлинського:
«Природа – величезної ваги виховний фактор, що накладає свій відбиток на весь
характер педагогічного процесу, як світ, в якому дитина народжується, пізнає
навколишню дійсність і саму себе, полегшує виховну роботу і водночас ускладнює
її, бо робить її багатшою, багатограннішою».
Немає коментарів:
Дописати коментар