Translate

четвер, 14 березня 2019 р.

День зустрічі птахів


    14 квітня 2019 року у КЗ ЗСЗШІ «Джерело» відбулася акція «День зустрічі птахів». Головною метою акції є актуалізація уваги учнівської молоді до сучасних проблем приваблювання і охорони, поширення і збільшення чисельності та видового різноманіття перелітних птахів.
 Завдання акції: ознайомлення з видовим різноманіттям перелітних птахів рідного краю; поширення знань про сезонні явища у природі і в житті птахів; розвиток гуманного ставлення до птахів, мотивація інтересу до їх охорони; формування відповідальності за стан оточуючого природного середовища; залучення до практичної діяльності у проведенні робіт по приваблюванню птахів; сприяння вихованню активної життєвої позиції учасників акції.
  Весна – пора повернення пернатих на батьківщину. Більше століття уся світова спільнота 1 квітня відзначає Міжнародний день птахів, який запровадили ще у 1906 році. Мета Міжнародного дня птахів – збереження видового різноманіття та чисельності диких птахів, залучення уваги громадськості до охорони птахів, проведення різних екологічних заходів і акцій.

     З початком весни птахи починають підшуковувати собі місця для гніздівлі, але іноді їм не вдається знайти підходящого місця. Особливо сильно від цього потерпають дуплогніздні птахи. Щоб покращити умови гніздування дуплогніздних птахів потрібно виготовити штучні гніздівлі – шпаківні.
   Акція проходила в декілька етапів.
     1 етап.  Учні 9-Б та 9-В класів на уроках трудового навчання провели майстер-клас: «Шпаківні своїми руками».  Критеріями оцінювання  виробів стали  добротність та  оригінальність виконання шпаківень.
     2 етап. Учні 1-4 класів  вибрали собі  перелітного  птаха, знайшли інформацію  про нього та виготовили прапорці з його зображенням.

     3 етап. Урочиста  лінійка «День зустрічі перелітних птахів». Учні 9-Б класу виступили  серед учнів молодшої ланки з віршами  про красу пташиного співу та корисну справу пернатих друзів. Цікавою стала гра «Назви зображеного птаха та визнай: перелітний він чи зимуючий». Якщо птах перелітний, то діти піднімали руки вгору та махали, а коли зимуючий – тупотіли ногами. Школярі із задоволенням пробували вгадати  птаха , прослухавши його голос  чи спів. Завершальною дією стало прилаштування  шпаківень до дерев.



Немає коментарів:

Дописати коментар