Классный час
"Моё любимое Запорожье"
Скачать классный часПроходження полоси перепонів
Мій непосидючий 5-Б клас на екскурсії у Дубовому гаю. Проходження полоси перепонів. Страх відсутній, задоволення зашкалює.



В країну Карамелію.
14 жовтня учні
6-б класу відправилися на екскурсію у майстерню карамелі, де отримали майстер-клас з виготовлення цих солодощів.
Карамель - один з найпопулярніших видів цукерок, доступний за ціною та улюблений багатьма. Його виготовляють вже досить давно,
і про появу карамелі розповідають різні легенди. З давнини й до наших днів існувало безліч
способів приготування карамелі, а на продуктовий ринок країн усього світу
потрапили тисячі видів цих ласощів.
Про те, як готують карамель сьогодні, було
цікаво дізнатись дітям . Майстри
відкрили секрет напису слів усередині кожної цукерки. У невеликій
кімнаті карамельниці розкачують щойно зварену суміш на столах з підігрівом, бо
карамель готують при дуже високій температурі — плюс 70 градусів. Усе тут
роблять, як у давнину, — лише руками. Школярі
побачили усі етапи виробництва цих
солодощів та спробували власноруч
виготовити смачні карамельки.
3 грудня -Міжнародний день інвалідів .
Він спрямований на
привернення уваги суспільства і громадськості до актуальних проблем інвалідів Відзначення Міжнародного дня інвалідів –
справедлива шана суспільства та нагадування всім про обов’язок перед
інвалідами, що потребують захисту та підтримки у цей непростий час. Інваліди
– це не просто категорія людей. Це окремі життя. Окремі трагедії. Окремі
людські надії на те, що буде добре. На щастя, поряд з ними є ті, хто хоче
допомогти.
У цьому році в
наш клас прийшов навчатися хлопчик із
захворюванням ДЦП. Звуть його Карпович
Микита. Йому важко пересуватися, але намагається вже ходити без костилів. Не
все гаразд буває і в навчанні. Перед учнями 6-Б класу стало завдання -
допомогти Микиті, щоб він зміг
почувати себе захищеним,
пристосуватися до самостійного життя у суспільстві.
Кожен день у житті Микити наповнений
прагненням пристосовуватися до самостійного життя у суспільстві,
самовдосконалення, приносити радість собі та оточуючим. І незважаючи на деякі
невдачі та смуток, надія на краще та більш легше своє існування в суспільстві
не залишає його. Головне для нього , що життя, є і воно продовжується.
Ми — такі, як і
ви, як і всі.
Теж ми прагнемо
бути щасливі
Попри всі ваші
щирі жалі.
Ми – такі, як усі, тільки звикніть,
Не глузуйте й сльозу не роніть.
Як нам хочеться іноді крикнуть,
Що ваш погляд пекуче болить!
Переймаючись
буденними проблемами ми повинні замислитися над непростою долею людей з вадами
здоров'я і не тільки у день 3 грудня, а й протягом цілого року, не забувати про
те, що поруч з нами живуть інваліди і вони потребують допомоги і уваги. Ввесь клас бажає Микиті здоров’я і обіцяє допомагати йому у буденному
житті.
Ми на уроці
3 грудня -Міжнародний день інвалідів .
У цьому році в
наш клас прийшов навчатися хлопчик із
захворюванням ДЦП. Звуть його Карпович
Микита. Йому важко пересуватися, але намагається вже ходити без костилів. Не
все гаразд буває і в навчанні. Перед учнями 6-Б класу стало завдання -
допомогти Микиті, щоб він зміг
почувати себе захищеним,
пристосуватися до самостійного життя у суспільстві.
Кожен день у житті Микити наповнений
прагненням пристосовуватися до самостійного життя у суспільстві,
самовдосконалення, приносити радість собі та оточуючим. І незважаючи на деякі
невдачі та смуток, надія на краще та більш легше своє існування в суспільстві
не залишає його. Головне для нього , що життя, є і воно продовжується.
Теж ми прагнемо
бути щасливі
Попри всі ваші
щирі жалі.
Ми – такі, як усі, тільки звикніть,
Не глузуйте й сльозу не роніть.
Як нам хочеться іноді крикнуть,
Що ваш погляд пекуче болить!
Переймаючись
буденними проблемами ми повинні замислитися над непростою долею людей з вадами
здоров'я і не тільки у день 3 грудня, а й протягом цілого року, не забувати про
те, що поруч з нами живуть інваліди і вони потребують допомоги і уваги. Ввесь клас бажає Микиті здоров’я і обіцяє допомагати йому у буденному
житті.
Ми на уроці
Немає коментарів:
Дописати коментар